۹ پاسخ

اصلا جلوی بچه یا تو روی بچه جیغ نزن اونا قلبشون ضعیفه خدای نکرده اتفاقی میوفته برای بچه
میدونم بعضی مواقع خیلی سخت میشه شرایط ولی جیغ زدن بزرگترین اشتباهه
بشین گریه کن برو حواستو پرت کن توروی بچه جیغ زدن اگه مشکلیم براش ایجاد نکنه در آینده یه بچه عصبی تحویلت میده

وقتی چیزی میشه نباید جیغ ودادکنی پسر بزرگم وقتی میفتاد زمین منم دادمیزدم اونم گریه میکرد بعدش هروقت افتاد باش می‌گفت عیب نداره قوی شدی چیزی نشد اونم اصلا گریه نمی‌کرد .اگه هم بچه گربه نکنه از داد زدن ما فکرمی‌کنه چه اتفاقی افتاده

عزیزم مطمئن باش اگر همینطور ادامه بدی حتمااا دخترت مشکل پیدا می‌کنه اون جیغت هم قطعا یکم حساس ترش کرده

الهی جونم ..ترسیده طفلی
سعی کن اینجور مواقع سرتو بکنی توی بالش جیغ بزنی ولی جلوی بچه نه😁

وا دل بچه رو اب کردی با جیغ زدنت

عزیزم برا من خیلی پیش آمده اینجوری
چون دوقلو دارم و خیلی اذیت میکنن
مشکلی پیش نمیاد ولی نباید تکرار بشه
که متاسفانه برا من هر روز پیش میاد

ترسیده چیزی نیست . ولی وقتی گریه میکنه تو جیغ نزن بدتر می‌ترسه. آرامش خودت مهم تره . اول راهی 👌

اره ترسیده چیزی نیس نترس

اما الان خابید واکنشش ام عادیه
بازم میترسم😭

سوال های مرتبط