دکترم میگفت هرجا راحت باشه جنین اونجا میمونه ربطی به دختر پسر بودن نداره
نه بابا من پسرم سمت راست بود دخترمم سمت راست
پسر من که سمت چپ بود همیشه😁
اصن ربطی ندارع اینا همش مضخرفاته شاید قبلاً اینا درست بود ولی بچه های الانم عجیب شدن 😂
نه من دخترم همش سمت راست بود
پسرا منم سمت راست بودن بعدش بریچ شدن
من پسرامسمت راست بودن همه میگفتن اگر چپ هست پسره
اینا بنظرم نظریه هست
نه من برعکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.