اره، نی نی من چند روزه حرکاتش مثل خزیدنه ،، لگد میزنه اما کمتر،، بیشتر انگار جا به جا میشه و کش و قوس میده
اره منم الان. حدودا ی افته اس حرکتاش کم و ضعیف شده
تو هفته شما برا منم حرکاتش خیلی کم شد30به بعد دیگه شروع شد ماشاءالله ش ولی بازم نه اونقدرها محکم که خیلیا میگن.کلا بچم ارومه، مگه اینکه بترسه یا چیزی اذیتش کنه...
جاری من تو ماه سوم بود یهو بلند میگفت عاااااااخ پهلوم، بچه بدجور لگد میزنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مگه بچه تو سه ماه لگد میزنه آخه
بهشم میگفتیم وا بچه از الان که لگد نمیزنه میگفت نه این خیلی بدجور میزنه خیلی ماشالا زور داره😐😐
تو هفته های شما طبیعی من یادمه لگد قوی کم میزد ولی بعد ی مدت یکدفعه همش تکرار میشد و.... دیگه حرکت هاش آروم و... نمیشه زوده نگران نباشید
بزار از ۳۲ رد بشی بعد میفهمی لگد زدن یعنی چی من که با لگو زدنش بدنم تکون میخوره دیگه 😅😅😅😅😅😅😖😖😖😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.