اخیش خداروشکر بخیه سرکلاژمم کشیدمم راحت شدم 🥲

۷ پاسخ

درد داشت یکم اره.ولی خودمو شل گرفتم.پنج دیقه زمان میبره.شمام شل بگیرین

درد داشت ؟من شنبه باید برم بکشم

مگه حسش میکردی؟

درد داشت؟
باز هزینه میگیرن برای باز کردن؟

درد داشت؟؟

درد داشت عزیزم؟

بسلامتی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد