من امروز درد های خفیف دارم کسی میدونه دلیلش چیه؟

۲ پاسخ

عادیه تو این روزا هی میگیره ول می‌کنه

فکر کنم ماه درد باشه که طبیعی هست .منم اینجوری میشم.داری آماده میشی برای زایمان

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته چهلم بارداری