مامانای هم هفته ایی من شما چقد تکون نی نی رو حس میکنین

۲ پاسخ

من بچم اینجوریه که از صب تا حدودا ساعت ۳ عصر تکون نمیخوره خیلی ریز بعد عصر بیشتر میشه باز یه چند ساعتی تکون نمیخوره میره تا اخر شب

خوبه بعد نیس بیشتر خودشو سفت میکنه یوقتای هم هیچی اروم ریلکس

سوال های مرتبط