بنظرتون محمد رادمهر قشنگه؟؟؟

۱۵ پاسخ

خیلی تناسب ندارن باهم بنظرم بچه دچار دوگانگی میشه🥲👌🏻

رادمهر قشنگه

نه.

رادمهر بزار خیلی قشنگیه🥰

کوتاه تره

محمدطاها قشنگه

عزیزم با محمد وقتی میزارن ک با هم دیگه معنی داشته باشه الان محمد رادمهر معنی نداره اگه دوست داری محمد بزاری یه چیز معنی دار پیدا کن

نه اصلا

نه‌چخبره

یکی شو بزار لطفاااااااااا

یکیشون بزار

نه یکیشو بذار

نه یا محمد بذار یا رادمهر

تو رو خدا از این دو اسمه ها نذار.پسرمو‌گذاشتیم محمد مصطفی،الان ۱۸ سالشه ناراحته چرا اینحوری دو اسمه گذاشتیم میگه یا میذاشتین محمد یا مصطفی

خیلی طولانی بعد دو اسمه معمولا یکی و میگن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه و پوریا❤️ مامان پناه و پوریا❤️ ۲ ماهگی
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری