خیلی تناسب ندارن باهم بنظرم بچه دچار دوگانگی میشه🥲👌🏻
رادمهر قشنگه
نه.
رادمهر بزار خیلی قشنگیه🥰
کوتاه تره
محمدطاها قشنگه
عزیزم با محمد وقتی میزارن ک با هم دیگه معنی داشته باشه الان محمد رادمهر معنی نداره اگه دوست داری محمد بزاری یه چیز معنی دار پیدا کن
نه اصلا
نهچخبره
یکی شو بزار لطفاااااااااا
یکیشون بزار
نه یکیشو بذار
نه یا محمد بذار یا رادمهر
تو رو خدا از این دو اسمه ها نذار.پسرموگذاشتیم محمد مصطفی،الان ۱۸ سالشه ناراحته چرا اینحوری دو اسمه گذاشتیم میگه یا میذاشتین محمد یا مصطفی
خیلی طولانی بعد دو اسمه معمولا یکی و میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.