عزیزم سزارین خیلی بده من یکیو دیدم از درد نمیتونه به بچه شیر بده یا از جاش بلندشه من دوتا طبیعی زاییدم درسته درد داره انقباضات میان و میرن ولی بهتر از سزارین
سزارین اصلا خوب نیس
ننرس اخر یجوری در میاد دیگه😂اون تو نمیمونه بهش فکر نکن
سزارین کخیلی ترسناکتره
اول بدون درد میری ولی برگشتنی بابچه کوچیکی ک باید شیر بدی نمیتونی بشینی مراقبت میخاد و تو درد داری اونم تا چند روز همراه باافسردگی بعد زایمان 😑
حالا من از سزارین میترسم
خانما منم امروز بخاطر قند و فشار بارداری دکترم ختم بارداری داد گفت تا دو روز دیگه برو زایشگاه اما من میترسم ن درد دارم فقط یه سانت باز شده
برا همه یه جور نیست
من خودم سزارین شدم باور کن همش میگم کلش طبیعی بودم..
تا الان که تقریبا دو ماهه هنوز درد دارم هر چی عوارض بعد عمله سرم اومد الانم هماتوم دارم رفع نشه دوباره عمل میشم
اصلا نترس عزیزم ما زن ها خیلی قوی تر از این حرف ها هستیم،
خدا وقتی این امکان رو در بدن زن قرار داده ،پس تواناییش رو هم بهش داده ،نگران نباش
ترست طبیعیه
والامن زایمان دوممه و بیشترازاولی میترسم
امابعدش واقعا راحتترازسزارینی
نه بابا نترس
منم اول میگفتم وای میترسم و استرس دارم ولی ۱ روز بود. تمام شد ولی سزارین بعدش درداش داغونت میکنه
میتونی بی حسی بگیری
من خودم گاز انتونکس و اسپاینال گرفتم و راضی ام
آنقدررررر در راحته😂
نترس هردوش بدن منتها طبیعی نهایت دو روز درد میکشی سرحال میای خونه. سزارین تا بیست روز بعد کبابی
حقم داری
زایمان طبیعی واقعا ترس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.