۹ پاسخ

وقتی همسن پسر شما بود اره

من جایی خوندم ک ب بچه ‌هایی ک شسر مادر میخورن زیر یک ماه پسونک ندین

اگه از حالا بگبری بعدا هم ک بزرگ‌میشه یاد میگیره ک‌آروغشو مییگری بیدار نمیشه.
من معمولا شبا تو دلم شیرش میدم ک بعدش اروغشو‌بگیرم و بخوابونمش

پسر من خابه نمیزنه

اگه میزنه بگیر.بچه ی من تو خواب نمیزنه

چقد پستونکش بزرگه

من موقع ک بچه ام خوابه عاروغ میگیرم بعد چند دقیقه پستونک میدم خوب خوابش برد پستونک در میارم

دختر من خاب بود آروغ نمیزد اگ میزنه بگیر.

اره حتما بگیر

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی