سلام دخترا 30هفته وزن بچه 1600خوبه ؟؟

۴ پاسخ

اره خوبه از منم همین بود

من ۳۳هفته۲بود

سلام گلم اره
من 31هفته 1300

اره من 32 هفته 1800 بود

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۳ ماهگی
مامان گلاریس🥹🫀 مامان گلاریس🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی