روغن کرچک هم خوبه
کره و روغن زیتون برا راحتی زایمان بخور
خب دکتر راه حلی بهتون نداد؟
من شنیدم چهل هفتگی دکتر بستری میکنه و آمپول میزنه
دمنوش تمشکم خوبه میگن
امروزمنم رفتم معاینه کاملابسته بودم کلیم ورزش وشربت زعفران ورابطه بدون جلوگیری داشتم ولی دریغ ازنیم سانت
شربت زعفران درست کن غلیظ بخور انشالا که زود باز میشی
خاکشیر و اناناسم خوبه
منم زایمان میخواممممم🥴😮💨😮💨😮💨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.