من30روزه زایمان کردم هنوز درد دارم
مراقبت کنی ازشون زود میفتن
منکه هنوز نیوفتادن تازه خیلیم داخلیاش میسوزه
برا من ۱۵ روزگی همشون خوب شدند
منم ۷ روزه زایمان کردم بخیه ها دمارمو درآورده دیروز از درد گریه میکردم
چهللللل رووووز
همین حالت خواهر😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.