بخیه زایمان طبیعی چند روزه میوفته خسته شدم ازشون🥲😭

۷ پاسخ

من30روزه زایمان کردم هنوز درد دارم

مراقبت کنی ازشون زود میفتن

منکه هنوز نیوفتادن تازه خیلیم داخلیاش میسوزه

برا من ۱۵ روزگی همشون خوب شدند

منم ۷ روزه زایمان کردم بخیه ها دمارمو درآورده دیروز از درد گریه میکردم

چهللللل رووووز

همین حالت خواهر😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی