یه اسکرینشات از سوالت بگیر سال دیگه باز نگاش کن اشک تو چشمات جمع میشه😢 به وقتش حسابی بیچارت میکنه نگران نباش
پسر من شدیدا بهم وابسته بود اصلا بغل کسی نمیموند هم حس خوبی داشتم هم خیلییی سخت بود دیگ توان بغل کردنش نداشتم خودمم ضعیفم ولی از۱۱ماهگی اینا وابستگیش هی کم تر شداو ز لحاظ روحی روانی خودم ضربه خوردم انگار واقعا میدونم چ حس بدیه بره بغل کسای دیگه بغل مامانش نیاد😑😥
والا پسر من پیش هرکس میره تا منو نمیبینه گریه میکنه میاد سمتم تا بغلمه بغل کسی نمیره فقط عموش وباباش میره
بچه منم همینه عزیزم بغل همه میره انگار نه انگار منم حرص میخورم راهی پیداکردی بمنم بگو🫠
پسر منم اصلا به من وابسته نیست و همین عصبیم میکنه ،واقعا دلم میشکنه ،مشاور میگفت ازت احساس امنیت رو گرفته و میدونه حضور داری برای همینم وقتی میره بغل دیگران بی تابی نمیکنه
منم بچم بهم وابسته نیس خیلی خجالت میکشم تو جمع
بیشتر باهات وقت بگذرونه و خیلی بهش توجه و محبت کنی
کاری نکن به مرور زمان میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.