۶ پاسخ

نه زیاده، توی یه لیتر آب یه فنجون کوچیک قاطی کن هرموقع تشنه شدی بخور

عرق کاسنی رو باید از ماه چندم شروع کرد؟

وااای که منم مثه خودتم انگار یه سطل اب جوش ریختن رو سرم تو خوابم خیس عرق میشم حتی کولر روشن باشه یا پنکه😑
اگه تاثیرداره منم بخورم

منم دارم

منم بخاطر آنزیم کبدم فنجون کوچیک میخورم با آب قاطی میکنم
امیدوارم ک برا رحم بد نباشع

من شدیدا گر گرفتگی دارم عرق کاسنی میذارم توی یخچال بشه خنک خنک بعد میخورم یه کم عطشم میگیره
یا شربت آبلیمو با یخ زیااااد

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌ونهم بارداری