بچه ها تا میشه سونو داپلر منو ببینیددددد
#بارداری#بارداری#فرزندپروری#

تصویر
۵ پاسخ

وزنش کمه ازمن دوقولو تو۳۱ هفته ۱۶۸۰دکتر گف کمه

منم همین بودم عزیزم نگران نباش
اگه وضعیت خونرسانی خوب اوکیه
من رفتم گفت بچت ریزس ۳۸ هفته و ۲ روز ختم بارداری دادن
مثلا امروز وزنش ۲۶۰۰ بود فرداش زایمان کردم ۳ کیلو بود

عکس سونوتو بفرست به چت جی پی تی جواب رو بهت میگه

وزنش کم نیست؟
منم ۳۳ هفته و ۲ روز ۱۶۸۸ بود دکتر گفت کمه برام سونو داپلر نوشت هفته بعد می رم

وزن جنین کمه بخاطر همین زده آی یوجی آر

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه جون مامان فاطمه جون ۱۲ ماهگی