۹ پاسخ

دوستان من دیروز رفتم ۲۳۰۰ شد خیلی گرونه

متاسفانه ۲۶۰۰

من ۲.۷۷۰ ازاد دادم هفته پیش

من 28هفته این سونو هارو دادم 2800

پیش متخصص پریناتولوژی رفتم،۳۸۵ تومن ویزیت گرفتن،۳۳۰۰ هزینه سونو
البته من دوقلو باردار بودم

آیا ۳۴ هفته هم مجدد باید سونو داد؟؟
برا من ۲۸ هفتگی نوشته یکی

من زنگ زدم گفت با طول سرویکس میشه ۲ تومن خیلی گرونه

۳۴ هفته رو نمیدونم ولی من رفتم داپلر ۱۱۵۰ با بیمه تامین دادم

برای من ۱۵۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان ارسام و السا❤️ مامان ارسام و السا❤️ ۵ ماهگی
مامان مروارید آسمان مامان مروارید آسمان ۱۱ ماهگی
مامان 🦄🪷🩷نور چشمم مامان 🦄🪷🩷نور چشمم ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وپنجم بارداری