۳ پاسخ

چون دوره ماهیانتو زدی چهل روزه
مگه چهل روزی یکبار پریود میشی؟

مثلااون روزتخم گذاریت چندشنبه هست چندمه من همینوروزتخم گذاریمونمیدونم الان این پیامتودیدم این برنامه رونصب کردم بازنمیدوم چن شنبه تخم گذاریه

برنامه هیرلایف هست

سوال های مرتبط