یکی دیگه صبح بزن خیالت راحت شه
عزیزم از منم همینطوری شده
انشاالله که مثبت باشیم
من دوشنبه آزمایش دادم ، احتمالا فردا آماده بشه جوابش
به نظرم خط تبخیر هست و مثبت نیس گلم دل خوش نکن به این
خرابه انگار
میخوای یکی دیگه امتحان کن
انگار مثبته ولی خرابه
دوباره بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.