این تب حساب میشه؟ صبح واکسن دو ماهگی زدیم

تصویر
۹ پاسخ

دکتر بمن گفت از ۳۷ و نیم خطرناکه

از ۳۷ و نیم تب شروع میشه

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

بهداشت به من گفت تا ۳۷.۵ هم طبیعیه چون دمای بدن.بعد از اون دیگه میشه تب

نه تب از ۳۷ و نیم به بعد شروع تب ۳۷ و نیم

سلام من چند هفته پیش دکتز بودم ازدکتر بچم پرسیدم گفت علامت تب از۳۸ به بالا

ن عادیه عزیزم

نه عزیزم
طبق این برنامه

تصویر

از ۳۷.۴ شروع تبه

سوال های مرتبط