۲ پاسخ

همون بهداشت خوبه اگه مشکلی باشه میگن ببری متخصص اطفال

من فقط بهداشت میبرم دکتر هم فقط یه بار برای چک کردن و زردی بردمش

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۱ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۳ ماهگی
مامان کارن و لیا ❤️ مامان کارن و لیا ❤️ ۸ ماهگی
مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی