ب سلامتی عزیزم کی بستری شدی
بسلامتی انشاالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه قدمش مبارکه
ان شالله بسلامتی بغلش کنی عزیزم
طبیعی یا سزارین؟
عزیزم ایشالله به سلامتی
انشاالله به سلامتی
آخیییی عزیزم بسلامتی ایشالا بچتو سالم و خوشگل و ناناص بغل بگیری و اصلا درد نداشته باشی💋✨️🐥💕🫠
به سلامتی .توهم دعا کن واسه ماها
ب سلامتی فارغ بشی ،طبیعی هستم
ان شاءالله زایمان خوبی داشته باشی امپول فشار زدن الان درد داری یانه گلم
انشاالله ب خوشی عزیزم چند هفته هستی خودت رقتی بستری شودی یا دردگرفتی
انشالله ک بسلامتییی زایمان کنی
امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی و بسلامتی نی نیو بغل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.