۸ پاسخ

کرم هیچ تاثیری نداره اصلا
بهترینش لیزره

ترک ندارم

من تو بارداریم ترک نخوردم اصلا بعد زایمان شکمم سریع جمع شد کلی ترک خوردم کرمم میزنم همونجوری هست که هست منم خیلی رو مخمه

هیچی دوسشون دارم

من ترک ندارم اصلا

من فک کردم برام مهم باشه ولی اصن توجه نکردم البته زیادم ندارم من مامانم الان هیچی نداره هیچی ازشون نموندع بعد پنج تا بچه.بخودت سخت نگیر عزیزدلم

من هیچ غلطی نکردم همونجوری خودشون دارن کمرنگ میشن

هیچی همینجوری مونده حتی قسمت پهلوم هنوز رنگش نرفته قرمزه

سوال های مرتبط