۶ پاسخ

هم پیاده روی هم ورزش ولی دهانه‌ی رحمم باز نمیشد

دوشب دوروزدردکشیدم با دوتا آمپول فشار مر گ به چشم دیدم ولی بچم دادن بغلم دردامو یادم رفت

من بچه ی اولمو طبیعی زایمان کردم دردمو تو خونه کشیدم صبح رفتم بیمارستان ۶ سانت دهانه رحم باز شده بود بعد دوساعتش زایمان کردم اذیت نشدم ماما هم داشتم که عالی بود
انشاالله اینم حتماً میرم طبیعی اگه مشکلی پیش نیاد

من زایمان خیلی خوبی داشتم بدون بی دردی و چیزی تزریق کنن .

من طبیعی بچمو‌زایمان کردم اولیو الان دوباره باردارم
و خیلی زایمان خوبی داشتم چون مامای خوبی داشتم
ورزشارو هم انجام دادم و الان میرم برای طبیعی انشالله

عزیزم رفتم اون دنیا ملاقات کردم پس آمدم

سوال های مرتبط