آره اگه خوب نشدی حتمابه متخصص زنان وزایمان مراجعه کن
اگر با استراحت خوب نشد برو دکتر
قربونت.ترشح نداری یالکه خون ندیدی
عزیزم به خاطربزرگ شدن شکمت هست و تغییراتی که توبارداری داری
من کمردرد داشتم.ولی دلدرد نه...گاهی درد شکمی داشتم اما زود خوب شده..اگه دیدی بهتر نشدی حتما برو دکتر
چندهفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.