سلام دوستان
دل‌درد و کمردرد پریودی طبیعیه تو هفته من؟

۶ پاسخ

آره اگه خوب نشدی حتمابه متخصص زنان وزایمان مراجعه کن

اگر با استراحت خوب نشد برو دکتر

قربونت.ترشح نداری یالکه خون ندیدی

عزیزم به خاطربزرگ شدن شکمت هست و تغییراتی که توبارداری داری

من کمردرد داشتم.ولی دلدرد نه...گاهی درد شکمی داشتم اما زود خوب شده..اگه دیدی بهتر نشدی حتما برو دکتر

چندهفته ای

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی