۳ پاسخ

این وازلین زینک برای بدنش استفاده میکنم کلا عالیه اصلا عرق سوزش نمیکنه ویتامین داره خیلی خوبه

بازخوبه ما فیروز میگیریم اینا اگه ماستلا و فلان و اینا بود ۴ تومن ۵ تومن میشد

پودربچه استفاده نکن مخصوصابرادختر

سوال های مرتبط