واقعا دیگه از دست رفلاکس خسته شدم

تصویر
۷ پاسخ

قبلا کیدیزول میدادم هیچ تعصیری ندا شت

😭😭😭منم کب تموم بشه بچم وزن بگیره کی تموم بشه بچم قشنگ شیر بخوره
حسرت قشنگ شیر خوردن ب دلم مونده
حسرررررت شده درست شیر خوردن

مشکی تن بچه نکن قربونت بشم من

عزیزم❤️❤️😍😘

منم همینطور.

دقیقا

علائم چیه
دارو چی میدی

سوال های مرتبط

مامان لیانا👶🎀 مامان لیانا👶🎀 ۵ ماهگی