۶ پاسخ

بچه منم رفلاکس داره
همه علائمشم داره
واسه یکشنبه نویت دکتر دارم
شبا همش بیداره فقط توبغلم میخوابه
حالا دیشب تا صبح گریه میکرد نمیدونم از رفلاکسه یا چی

دیگه اخراشه ۴ ماهه بشه خوب میشه

منم خستم هم از اون هم از جساسیت

منم بیچاره شدم با دارو ام قابل کنترل نیست بچه همش اذیته نمی‌دونم کی تموم میشه

😩😩😩

منم خسته شدم😐

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷💖🩷💖 مامان نورا 🩷💖🩷💖 ۱۰ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی