بچه منم رفلاکس داره
همه علائمشم داره
واسه یکشنبه نویت دکتر دارم
شبا همش بیداره فقط توبغلم میخوابه
حالا دیشب تا صبح گریه میکرد نمیدونم از رفلاکسه یا چی
دیگه اخراشه ۴ ماهه بشه خوب میشه
منم خستم هم از اون هم از جساسیت
منم بیچاره شدم با دارو ام قابل کنترل نیست بچه همش اذیته نمیدونم کی تموم میشه
😩😩😩
منم خسته شدم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.