وای کی رفلاکس خوب میشه راحت شیم🥺

۲ پاسخ

دکتر ب من گف ۵ ماهگی بدی رفلاکسش خوب شخ

به زودی. پسر منم داشت دیگه الان بعضی وقتا فقط بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی
مامان آقای راد🎈🐼 مامان آقای راد🎈🐼 ۱۴ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی