وای کی رفلاکس خوب میشه؟

۴ پاسخ

دکتر ب من گف از چهارماهگی باید غذا کمکیشو شروع کنیم تا کم کم خوب بشه🥴🥴

وقت گل نی😭😭😭😭

خوب نمیشه حالا حالا من دهنم سرویس شده 😢

دختر من تا 6.7 ماهگی طول کشید

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی