بچه ها رفلاکس پنهان کی خوب میشه 😭

۶ پاسخ

مشکل وزن نداره درسته؟؟؟ پس پسر منم همون میشه پنهان

دکترگفت تاچهارماهگی خوب میشه

دختر منم هنوز خوب نشده😭

عزیزم علائمش برای شما چی هست؟ دکتر دارو داده؟

سه ماهگی تا چهارماهگی اوجشه با کم کم بهتر میشه

چ علائمی داره🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی