۵ پاسخ

پسر من تا ۷ ماهگی دارو خورد
بعدش کم کم قطعش کردم
ولی همچنان شیر نان ای ار میخوره و شیر ساده رفلاکسشو شدید میکنه
سینش هم هنوز خس خس داره

الرژیک و فیزیولژیک یعنی چجوری؟؟

دکتر پسرم می گفت تا وقتی بتونه غلت بزنه یعنی پایان ۴ ماهگی

تا وقتی دارو میخوره خوبه

۴ماهگی 🥴

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی