پسر من تا ۷ ماهگی دارو خورد
بعدش کم کم قطعش کردم
ولی همچنان شیر نان ای ار میخوره و شیر ساده رفلاکسشو شدید میکنه
سینش هم هنوز خس خس داره
الرژیک و فیزیولژیک یعنی چجوری؟؟
دکتر پسرم می گفت تا وقتی بتونه غلت بزنه یعنی پایان ۴ ماهگی
تا وقتی دارو میخوره خوبه
۴ماهگی 🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.