۹ پاسخ

من بردم دکتر شربت کیدیزول داد ۵۰ درصد تاثیر میزاره

اره واقعا منم همش به این موضوع فکرمیکنم چرا قدیما نبوده.حالا کولیک و نمیدونستن میدونم بوده ولی رفلاکس و تاحالا نشنیدم کسی بگ بچه ام اینجوری بوده

قبلا هم‌بود میگفتن بچه ترش کرده
اما کولیک جون قبلا گهواره زیاد استفاده می‌شد، کولیک کم بود
رفلاکس هم چون بالش استفاده میکردن کم بود

من شربت دومتیدون میدم با پودر نکسیپد اس امپرازول ولی با تجویز دکتر

نه تغذیه ی قدیم هست نه آب و هوای قدیم .والا آدمام دیگه ادمای قدیم نیستن کلا همه چی سخت شده 🥺☹️

ببر متخصص پودر شربت میده عالیه

پسر منم رفلاکس داره خیلی سخته فقط باید صبر کنی دوره اش بگذرع

اره واقعا

براش پیشبند ببندی که لباساش لک و کثیف نشه

سوال های مرتبط