۱۸ پاسخ

عزیزم الترا
نعوکیت
کومیداژن
سیمیلاک توتال کامفورت
اینارو هم هستن میتونی امتحان کنی اگر خیلی شدید نیست سیمیلاک توتال کامفورت امتحان کن شیرین و خوشمزه اس

باید امینو اسیدی بدی
اینیم که میگن وزن گیری نداره الکیه به خیلی از بچه ها خوب میسازه
البته بچه ای که هم شیر مادر میخوره هم پپتی جونیور به احتمال زیاد مشکل از شیر خودته
من دکتر پسرم گفت این بچه ها معمولا علاوه بر اون چیزای روتین به یکی دو چیز معمولیم حساسیت دارن که با تست حساسیت مشخص میشه
چیزایه که نمیدونیم بهشون نمیسازه و میخوریم
چون منم همین مشکلو دارم

گلم علایم آلرژی بچت به چه صورته؟
بگو شاید بتونم کمکت کنم چون خودمم گذروندم چیزی که داری میگی

حتما اینو امتحان کن

تصویر

من فقط نستله آلترا نان میدم پسرم فوقالعاده هستش یکم گرونتره ولی ببین نه بالا میاره نه اسهالی وزن گیری شم عالیه

آخی طفلی چجوری میشع؟؟؟؟

با هم همدردیم تازه من گیر دادم شیرخودمم بدم همش رژیمم با اینکه شیرم کمه فعلا نان میخوره یبوست هم شده رفلاکسش بدتر شده نمیدونم چ خاکی تو سرم بریزم .دکتر گفت نئوکیت یا آلفامینو هم بده فعلا نان رو تست میکنم

من فقط الترا رو قبول دارم

منم دلم میگیره برای پسرم امروز گریه کردم

کومیداژن الفامینو
نان الترا اینا هم خوبه
من پسرم کومیداژن خورد و الفامینو البته وزن نمیگیره اصلا ولی دگه همه شیرارو امتحان کردیم اینا بهترین شیران و وارداتی دیگه دکتر گفت باید بخوره برا وزن دهیشم غذا کمکی شروع کرده

از کجا فهمیدی الرژی‌ داره؟؟؟

الهی بگردم نازنازیو🥲❤️

حساسیت به پروتیین گاوی داره؟الهی
منم پدرم درومد همه این روزهارو گذروندم پپتی تلخ و میخورد بیچاره بچم همش بالا میاورد اخر سر اعصابم خورد شد همون اپتامیل ساده خودشو دادم هم وزن گرفت هم فهمیدم علته حساسیتش پتو پشمیش بود که میخورد با دهنش

بگردمت عزیزم
گیگوز امتحان کردی؟

علائمش چی بود؟

عزیزم الهی بگردم
شیر خودتو دیگه نمیخوره؟٪،&

نان آلترا دادی؟

برو پیش پزشک متخصص کم کم شروع کن به غذای کمکی وزن کم نکنه

سوال های مرتبط