کیا بدون درد رفتن بیمارستان زایمان کردن

۸ پاسخ

من عزیزم امپول زدن

من سه شب بستری بودم😬

من کیسه ابم پاره شد بدون درد واقعا بده بری 😬

خواهرم ۴۰ هفته رو رد کرد اذیت شد کلافه شد 😂رفت بیمارستان وانمود درد داره معاینش میکردن حتی ۱سانت هم باز نشده میگه تاپرستارو ببینم اه وناله میکنم برام آمپول فشار زدن تو سررم دردام شروع وزایمان کردم😂😂 ولی خیلی طول کشید زایمانش چند ساعت موند بیچاره

من سال 99 اصلا درد نداشتم یکی دوروز هم از تایم زایمانم رد شده بود رفتم بعم امپول فشار زدن

من یهو بستری شدم آبریزش داشتم خودم نمیدونستم ولی زایمانم خیلی سخت بود

دوستم ۴۰ هفتش تکمیل شد درد نداشت اخر آمپول فشار بش زدن

من‌‌
ولی شدیدا سخت بودد

سوال های مرتبط