به نظرتون اثری از دندون هس؟😂

تصویر
۱۲ پاسخ

رو لثه اش سوراخ نیست

عین حال دختر من دقیقا همین شکلی

ای خدادلم آب شده چه نازآه کرده خدایابیارگازش بگیرم

آره ما شاء الله یه کم مونده

آره کاملا معلومه همین امروز و فردا در میاد

پسرمنم چند ماهه اینجورع هنوزم در نیومده

براش با مسواک ژله ای بکش رو لثش تا زودتر بزنه بالا

نه به نظرم
باید لثه قاچ‌ بخوره پسر من داره در میاره نمیزاره عکس بگیره وگرنه میفرستادم

آره میخواد در بیاد لثش باز شده دیگه

دختر من از چهارماهگی همین .دکتر ام گفت داره در میاد .داره میشه هشت ماهش خبری از دندون نیست 😐🫠

وای عزیزم براش آش دندونی باربزار

اره داره در میاره

سوال های مرتبط

مامان دلارز❤🌹 مامان دلارز❤🌹 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی