خانما سردرد بعد از سزارین رو چیکار کنیم من دارم میمیرم.

۸ پاسخ

من یه سروم زدم داخلش آمپول دگزا زدن
و قرص نوافن بخور
من اینطوری خوب شدم

اسپرسو بخور

قهوه یا نیکافه بخور
یا ابنکه دارو مسکن
ژروفن
حواست باشه با قهوه و نسکافه دارو نخور یا چیزهای گازدار نوشابه و ویتامین سی

برای من تنها راهش این بود ک دراز بکشم و صحبت نکنم.همین ک دراز میکشیدم خوب میشد.مایعاتم زیاد بخور.مال من بعد ۱۰روز خوب شد

چایی نوشابه سیاه گاز گرفته شده نسکافه ولی در کل بهتر بود ک سرت رو تکون ندی ک دچار عوارض نشی

نسکافه زیادی بخور جای تاریک باش

نسکافه بخور

عزیزم از چت جی پی بپرس
خیلی بهتر راهنمایی میکنه

سوال های مرتبط