من یه سروم زدم داخلش آمپول دگزا زدن
و قرص نوافن بخور
من اینطوری خوب شدم
اسپرسو بخور
قهوه یا نیکافه بخور
یا ابنکه دارو مسکن
ژروفن
حواست باشه با قهوه و نسکافه دارو نخور یا چیزهای گازدار نوشابه و ویتامین سی
برای من تنها راهش این بود ک دراز بکشم و صحبت نکنم.همین ک دراز میکشیدم خوب میشد.مایعاتم زیاد بخور.مال من بعد ۱۰روز خوب شد
چایی نوشابه سیاه گاز گرفته شده نسکافه ولی در کل بهتر بود ک سرت رو تکون ندی ک دچار عوارض نشی
نسکافه زیادی بخور جای تاریک باش
نسکافه بخور
عزیزم از چت جی پی بپرس
خیلی بهتر راهنمایی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.