۴ پاسخ

بالای ۳۰ فک کنم باید هزینه کنیم . احتمالا برا پمپ درد . برا اتاق وی آی پی. اگ احیانا بچه رو نگه دارن یا نه بستگی داره اصلا نگه میدارن یا نه ‌..

شما دکترتون کیه ؟؟؟؟

منم ۱شنبه باید بستری شم

من پنجشنبه قدس زایمان دارم ، دکترمم سپیده ربیعیه

سوال های مرتبط