من ۳۵ هفته و ۴ روز زایمان کردم بچم ۳۵۰۰ بود چرا نمونه اونوقت؟😐
اره بابا توماه هسی ها😐
بروبیمارستان نترس اصلا.بچه کامله.امیدت ب خدا باشه ❤️
اره چرا نمونه بچه از ۳۰ هفته میمونه
اره نی نی من ۳۵ هفته و ۲ روز به دنیا اومد ولی یه هفته رفت دستگاه
چرا میترسی ؟ بچه کامله الان .
وا گلم می مونه عزیزم نه ماه هستی
گلم من 34هفته 5روزه سزارین شدم بچم خداروشکر دستگاه هم نرفت
چرانمونه پسرمنم ۳۲ هفته بدنیااومده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.