۱۴ پاسخ

اینک ۵۵۰بدی کاندوم خوبه یا ۸۵۰هرهفته ب پوشک و‌شیرخشک لباس بچه شبربیداری

همینو میخریم ,۲۷۰ بود که

چنتا داره داخلش چ گرونه

کلا داروخونه ها گرون میدن از فروشگاه بخری بهتره ما یه چن وقتیه کاندوم تموم کردیم وقت نکردم برم بگیرم فعلا طبیعی جلوگیری داریم باید برم بخرم

مارک کدکس خب گرونترینه

من توی تخفیفات اُ کالا میخرم ۲۰۰ تومن

من امشب همین رو توی افق کوروش دیدم ۲۵۰ بود‌

من خار دار چند وقت پیش ۱۲۰ خریدم

عزیزم عشق وحال هزینه داره دیگه🤣😁

آیودی دارم آزاد باشه فعلا

از همین استفاده میکنیم نمی‌دونم همسرم میخره

من آیودی گذاشتم جلوگیری نداریم کامل میریزه داخل،میگه سختمه نگه دارم بیرون بریزم 🤦 کاندومم دوس نداره 🥴میگم بیا پس برو ببند لوله هاتو قابل برگشت هم هست اما گوش نمیده

😐😂😂این چی بود من ندیدمممم

۳۰۰ و خورده یکماه پیش الن نمدونم

سوال های مرتبط