چرا همش سردمه دست و‌پام یخه!

۹ پاسخ

منم دلم میخاد بخاری بزنم 🤣

خوشبحالت من اتیش میزنه بیرون

ممكنه از تعوع باشه حس سرمات ولي دست و پا تيروئيدت و چك كن

من قبلا شلوار کوتاه میپوشیدم الان موقع خواب شلوار بلند میپوشم منی که گرمایی بودم

منم اینطور بودم اوایل

خوش به حالتون من دارم میسوزم از گرما

وای منم اصلا دوست ندارم کولر روشن باشه

منم همینطور پتو می‌اندازم شبا روم

وای من همش لرز میکنم
همیشه سردمه

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی