۷ پاسخ

میگن خوب نیست مبخای بکشی پاره میشه شورت نخی ببر

شورت ی بار مصرف پلاستیک انگاری ؟ عرق سوز نمیشم ؟

من لاوین گرفتم ۵ تا
۵ تا هم سرجی فیکس

من گفتن سرجي فيكس بگير ولي بدم ميادازش نخي معمولي خريدم ٤تا كه بعدا بندازم دور

برای زایمان طبیعی لازمه که بگیرم؟

اگ شرت کهنه داری اونارو ببر بهتره

والامن نگرفتم گفتن ساک بیمارستان توش داره حتی نواربهداشتی.

ولی نخی گذاشتم توساکم ۳تا

سوال های مرتبط