۴ پاسخ

اگه تست داری صبح بزن

منم بیست و یکم خرداد دو تا زدم دو تا فولیکول داشتم الان مرتب زیر شکمم درد شدید حس میکنم
رابطه هم دکتر گفت یکی شب قبل از آمپول یکی هم فرداشب آمپول باید داشته باشم

روز 13 تا 14 ازاد بیبی بزن

پانزده روز بعد از تزریق آمپول

سوال های مرتبط