زیر دلم خیلی درد می‌کنه عادیه بنظرتون سمت راستمم تیر میکشه

۸ پاسخ

برای منم درد میگیر ولی برای من سمت چپ
دکترم بهم گفت عادی

منم اینجور بودم اما میخوای خیالت راحت بشه یه سنو برو چه اشکال داره پیش آخوندزاده برو عالیه کارش صبح هم هستش شهداست

دقیقا منم همینم

من هنوزم‌ گاهی درد پریودی و کشیدگی و اینا دارم

منم تازه شروع شده زير شكمم سمت راستم تير ميكشه گاها واژنمم تير ميكشه🥲

با بالا رفتن هفتت دردت ها ناپدید میشه

من از ۸ تا الان درد دارم یا سوزش زیر دل یا تیر کشیدن دکتر بهم گفت عادیه عفونت داشتم ازون بود و اینکه رحم کش میاد

آره عادیع

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری