برای منم درد میگیر ولی برای من سمت چپ
دکترم بهم گفت عادی
منم اینجور بودم اما میخوای خیالت راحت بشه یه سنو برو چه اشکال داره پیش آخوندزاده برو عالیه کارش صبح هم هستش شهداست
دقیقا منم همینم
من هنوزم گاهی درد پریودی و کشیدگی و اینا دارم
منم تازه شروع شده زير شكمم سمت راستم تير ميكشه گاها واژنمم تير ميكشه🥲
با بالا رفتن هفتت دردت ها ناپدید میشه
من از ۸ تا الان درد دارم یا سوزش زیر دل یا تیر کشیدن دکتر بهم گفت عادیه عفونت داشتم ازون بود و اینکه رحم کش میاد
آره عادیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.