من سمت راستم زیر شکمم تیر می‌کشه عادیه بنظرتون

۸ پاسخ

خانوم امروز موعدم هست
چند روزه سینه چپم درد میگیره بعد سوزش دارم بعد یهویی زیر شکمم سمت چپم باز تیر میکشید
بنظرتون از چیه ؟

منم اینجوریم درد دو طرف تخمدان و وسط شکم تیر میکشه مثل پریود نگران سقطم خیلی🥲

اره.بهترمیشی

اره تاچندهفته اینجوری هستی حس پریودی داری.چون رحم داره جابازمیکنه.منم اینجوری بودم من الان حدود۱۲هفته هستم

من سمت چپم اصلا خس میکنم پامم قوس میشع

وای مث من😫

منم تخمدون هام مث زمان پریودی درد میکنه همیشه

اره منم اینجوریم هنوز رحم داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی