چند تا شرت سرجی فیکس بگیریم ؟(برای هر دو مدل زایمان)

۴ پاسخ

هر چی بیشتر بهتر، من چند بسته مصرف کردم، چون خونریزیم زیاد بود و شستن شورت برام سخت بود تا 10 روز کلا از این شورت ها استفاده کردم ،
سایز بندی هم داره، کلا هر سایزی لباس زیرت هست یه سایز کوچیکتر بگیری خوبه

من دوتا خریدم فقط برای تو بیمارستان

شورت پریودی بگیر نمم پس نمیده

سرجی فیکس ها گویا یه سایز بیشتر ندارن،من خریدم یکیش رو باز کردم انگار خیلی تنگه،من حس میکنم قراره باهاش اذیت بشم

سوال های مرتبط

مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی
مامان قلب خونه مامان قلب خونه هفته سی‌وسوم بارداری