۲ پاسخ

والا من صب زدم از عصر تب کرده هیجوره نمیاد پایین نه قطره اثر میکنه نه شربت نه شیاف، مدام دارم پاشویه میکنم فعلا
قبلی ها اینجوری نبود، پیش میومد زود از 4ساعت موعد قطره تب کنه ولی نه اینجوری که اثر نکنه کلا نیاره پایین

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

سوال های مرتبط