تا ۶ماهگی نباید اب بدی
نه تا وقتی کمکی نمیخوره نیازی نیست
آب از نظر ما خیلی سبک هست ولی برای بچها خیلی سنگینه
میگن اگه بدی دیگه همیشه باید بدی چون بچه تشنه اش میشه
اگه شیرخودتو میخوره آب نیاز نیست تا ۶ماهگی ولی اگه شیرخشک میخوره روزی ۳۰ سیسی آب بهش میتونی بدی . دکتر دخترم گفت اینجوری
نه ازوقتی غذای کمکی بخوره بهش اب میدم اصولا همه جیگن۶ماه به بعد اب بدین.اماخیلی از اقوام میگن بهش اب بده ما اب دادیم اگه اب ندی اینجوری میشه اونجوری میشه ولی من ندادم همون پنج شیش ماه میدم ک غذا کمکی بخوره
اصلاااااا نده
زیر شیش ماه گوارششون هنوز تکمیل نشده نمیتونه چیزی جز شیر تحمل کنه
نه عزیزم تا ۶ ماهگی نبايد اب بدی
زوده که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.