۴ پاسخ

یک لیوان آرد
یک لیوان شیر
یک دونه تخم مرغ
یکم کره یا روغن
یک قاشق چایخوری پیکنیک پودر
نوک قاشق چایخوری نمک
مغزیجات(گردو و..),دلخواه
آرد و بیکینگ پودر و الک کن بعد بقیه مواد و قاطی کن ده دقیقه بزار استراحت کنه موادت بعد تو تابه نچسب کوچولو کوچولو بریز حباب ک زد برگردن اون طرفش هم سرخ بشه

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..به قیمت عمده تکی خرید کنید🥰😘🌹

من اینجوری درست میکنم
موز له شده با ارد برنج(چون سبک تر برا بچه)یه دونه تخم مرغ و یکم وانیل یا دارچین بستگی به سلیقه داره دیگه با چند قاشق شیر
همش مخلوط میکنم بعدم میریزم تو تابه

اره لطفا بدون شیرم بزارید

سوال های مرتبط

مامان صــــــدرا 🫀🥰 مامان صــــــدرا 🫀🥰 ۱ سالگی
مامان گل پسری👶🏻🩵 مامان گل پسری👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری