من
اینو دیگه همه میدوووون ههمههه
پول نی پووووووووول پول لامصب
جز پول دلیل دیگه ای فک نکنم داشته باشه.منم فقط چند دست لباس🤦
من
چون فعلا پول نداریم نه خانوادم نه خودمون
منم نخریدم پولس جورنیس هنوز
من تازهههه میخوایم بخریم
تاالان شرایط اوکی نبود
البته الانم اوکی نیس دیگه مجبوریم😂
ما نخریدیم
پولش جور نبود خاهر
من
بخاطر شرایط مالی البته مادرم گفته تقبل میکنم☺️
منم نخریدم دوسه تیکه فقط، چون موجودی کافی نیست😅
بنام خدا
استزاحت مطلقی
بیماری شوهرم ک بستری شد
و نقد نشدن چک ک طلب داشتم
ک البته تا نقد بشه گوزم نمیشه باهاش خرید
و داشتن پدری ک برای خواهر ۲۵ساله مجردم خونه با وسایل مبله خرید اما سرسیسمونی یه جوراب تاحالا برامن کمک نکرد
یه وقتایی خانواده ادم ندارن نمیشه توقع داشت ولی بایای من اصلا واسه من کاری نکرد با این که داشت اگه نداشت دلم نمیسوخت جهاز که چیز به درد بخوری نداد سیسمونی که اصلا نداد سر هر دوتا بچم خودم خریدم کلا خانوادم انگار نه انگار منم هستم تازه من اومدم تو شهر غریب تنهام
من چون هنوز زوده
بچه سومم هس جیز زیادی هم نمیخوام
ولله من دور از جون بچه ها انقدر گفتن ۵۰ ۵۰ بمونن یا ن دلسرد شدم گفتم هفته۳۰ میرم خرید که رفتمسونو دکترم گفت اخر ماه که میشه یکشنبه اینده برم پیشش تا وزنشون رو بگه تا بدونم چ سایزی بخرم😍❤️
مامانایی که تا حالا نخریدید
شک نداشته باشید که خدا روزی رسونه و خودش رزق بچه رو میفرسته انشالله هممون به دل خوش بچه ها مون رو بغل کنیم
منم هنوز یک جورای نخریدم...بخاطر شرایط بد اقتصادی.هی میگیم بهتر میشه هرچی میدویم ب هیجایی نمیرسیم.خدالعنت کنه باعث و بانیشووو
مهم ضروریاته پوشک و لباس بقیه اش مهم نیست
منم هیچی 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.