اگه بچه ات خوب غذا میخوره چرا قطع کنی بالاخره کلی کلسیم و ویتامین تو شیرش هست تا دوسالگی میدم
من دختر اولیم شیر خودم رو میخورد 20ماهگی از شیر گرفتم رایا شیر خشک میخوره اونو هم 20ماهگی ترکش میدم
من تا۲سالگی ادامه میدم شایدهم تا۳سالگی
اماشیشه رو میخوام ازش بگیرم تولیوان بخوره اگه همکاری کنه خوبه
من میخوام ۲۰ ماهگی قطع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.