سلام شیر خشک رو از چند ماهگی قطع کنیم

۴ پاسخ

اگه بچه ات خوب غذا میخوره چرا قطع کنی بالاخره کلی کلسیم و ویتامین تو شیرش هست تا دوسالگی میدم

من دختر اولیم شیر خودم رو میخورد 20ماهگی از شیر گرفتم رایا شیر خشک میخوره اونو هم 20ماهگی ترکش میدم

من تا۲سالگی ادامه میدم شایدهم تا۳سالگی
اماشیشه رو میخوام ازش بگیرم تولیوان بخوره اگه همکاری کنه خوبه

من میخوام ۲۰ ماهگی قطع کنم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی
مامان محمد طاها❤️❤️ مامان محمد طاها❤️❤️ ۲ سالگی